Duze wrazenie zrobila na nim troska szkoly, aby meble w klasie dostosowac do wzrostu dzieci

Duże wrażenie zrobiła na nim troska szkoły, aby meble w klasie dostosować do wzrostu dzieci. Była to rzucająca się w oczy różnica w stosunku do pomieszczeń klasowych z czasów jego dzieciństwa, kiedy wszystkie ławki były tej samej wysokości. Różna wysokość ławek jest, oczywiście, tylko jednym ze sposobów dostosowania organizacji szkoły do fizycznych potrzeb dzieci przez pracowników szkolnych. Odpowiedzialność szkoły za wzrost i rozwój fizyczny jest innej natury niż odpowiedzialność za ich rozwój umysłowy, społeczny czy emocjonalny, ponieważ rozwój fizyczny w mniejszym stopniu zależy od tego, co się dzieje w szkole. Ujmując ogólnie, normalny wzrost i rozwój fizyczny nastąpi niezależnie od szkolnych programów nauczania. Szkoła może dopomóc dzieciom w dostosowaniu się do wymagań wynikających z fizycznego dojrzewania, stwarzając warunki do zdrowych zabaw, gracji ruchów, pomagając w rozwijaniu sprawnej koordynacji oka i ręki oraz tak u kładając rozkład zajęć, aby Każdy chłopiec reprezentuje 10% badanych chłopców w danym wieku. Każda dziewczynka reprezentuje 10% badanych dziewczynek w danym wieku. Kiedy dojrzewają chłopcy i dziewczęta nie był sprzeczny z normalnymi potrzebami fizycznymi dziecka. Przykładami takiego dostosowania programu są: krótszy dzień zajęć szkolnych oraz częste przerwy, wprowadzane przez szkołę w niższych klasach. Zmianom fizycznym zachodzącym w wieku pokwitania towarzyszą nowe zainteresowania i odmienna postawa. [podobne: olejek arganowy do włosów, olejek tamanu, olej moringa ]

Powiązane tematy z artykułem: olej moringa olejek arganowy do włosów olejek tamanu